Odpowiedzi

2010-01-31T19:27:27+01:00
Restauracja włoska

Zakąski:
sałatka z mozarelli i pomidora, polana bazylią i oliwą z oliwek
bruschetta
carpaccio di manzo (surowa polędwica wołowa z selerem, parmezanem i rucolą)

Dania główne:
spaghetti carbonara
spaghetti bolognese
pizza (różne smaki)
tortellini z szynką
tortellini ze szpinakiem

Desery:
puchar lodowy (własna kompozycja)
tiramisu
pana cotta con frutta (taka babka)

Napoje:

Alkoholowe:
piwo
wino (różne rodzaje, różne kraje)
włoskie brandy (Stock)
wybór włoskich win stołowych
martini bianco
martini rosso
martini dry
grappa

Bezalkoholowe:
woda
soki (różne)
herbaty mrożone
kawy mrożone



Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:29:23+01:00
Menu

DANIA GŁÓWNE:
-Ziemniaki ze schabowym - 10 zł
-Frtytki ze schabowym - 13 zł
-Filety z pangi zapiekane ze szpinakiem - 15 zł
-Kurczak z grila z sałatką - 18 zł
-Pierogi z kapustą i grzybami - 15 zł

ZAKĄSKI:
-Śledz po cygańsku
(podawany w sosie pomidorowym z warzywami) - 20 zł
-Skrzydełka z kurczaka w sosie chili - 15 zł
-Tarta z brokułami i serem feta - 16 zł

DESERY:
-Deser lodowy(3 kulki + polewa) - 15 zł
-Tiramisu - 6 zł
-Banan pieczony w polewie czekoladowej z bitą śmietaną - 10 zł

NAPOJE:
Bezalkoholowe:
-sok pomarańczowy 0,2l - 3 zł
-sok jabłkowy 0,2l - 3 zł
-Cola 0,5l - 4 zł
-Cola 1l - 6 zł
-Fanta 0,5l - 4 zł
-Fanta 1l - 6 zł
-Woda mineralna gazowana 0,2l - 3 zł
-Woda mineralna niegazowana 0,2l - 2,5 zł

Alkoholowe:
-Wyborowa 40ml - 5 zł
-Filandia 40ml - 6 zł
-Absolwent 40ml - 5 zł
-Tyskie 0,5l - 5 zł
-Lech 0,5l - 5 zł
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T19:30:23+01:00
Menu:
***Dania główne :
1. Pieczeń z mięsa mielonego
2.Krokiety ryżowe
3.Gulasz tajski
4. Kotlety pożarskie z brokułami
5. Pstrąg faszerowany.
***Zakąski:
1.Śledz po skandynawsku
2. Szparagi w szynce
3.Roladki z cukini
***Desery***
1.Maślane gofry
2. Lody truskawkowe z bitą śmietaną
3.Kisiel kawowy

***Napoje alkoholowe***
1Whisky
2.Koniak
3.Wino
4.Rum
*****Bezalkoholowe****
1.Yerba Mate
2.Nestea
3Kakao