Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T19:11:59+01:00
Pozytki
1.Rozwoj wyobrazni
2. obniza poziom stresu
3.Czasami dzieki fantazji mozna sobie pomarzyć
4. fantazja moze sluzyc malym dzieciom do zabawy np: stare pudlo moze byc jako statek kosmiczny

fantazja negatywna
1. gdy ktos oglada horrory to ma w glowie strach i dzieki fantazji wymysla nowe straszniejsze rzeczy
2. mozna byc psycuhicznie chorym
3. Fantazja niebiezbieczna moze powstac dzieki grą komputerowym o zawartosciach wulgarnych i agresywnych
4. Możliwosc odilozowania sie od swiata
2010-01-31T19:14:10+01:00
Pozytywy
- Mozemy byc tym kim chemy
- możemy byc tam gdzie chcemy.
- Możemy robic co chcemy.
Negatywy
- Możemy popasc w obłęd.
- możemy nie rozróżniac rzeczywistości
- Możemy stracic nad sobą kontrolę.
2010-01-31T19:19:29+01:00
Pozytywy fantazjowana:
- fantazjowanie rozwija i kształci wyobraźnię,
- można stworzyć swój własny świat w którym nie będzie problemów do którego będzie można wracać podczas złych chwil,
- w naszej wyobraźni mogą spełniać się nasze marzenia,
- jeśli jest zła pogoda i nie ma ciekawych zajęć a jest fantazja do zabawy może się przydać wszystko.

Negatywy fantazjowania:
- w urojeniach można się zatracić i stracić kontakt z rzeczywistością,
- można sobie różne rzeczy wyolbrzymić i popaść w obłęd
- jeśli oglądamy nieodpowiednie dla nas treści później nasze zachowania mogą stać się agresywne i stracimy nad sobą panowanie.