Odpowiedzi

2010-01-31T19:14:03+01:00
Wierzącego podczas istniejącego zła powinno charakteryzowac przeze wszystkim nie uleganie żlości i nienawiści
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:54:22+01:00
1. Postawę wierzącego wobec istniejącego zła przede wszystkim powinna charakteryzować modlitwa i całkowite oddanie się Bogu. Taki człowiek powinien powierzać wszystko Panu i pokładać w nim nadzieję, starając się wspomóc dobru na tym świecie i na wszelkie możliwe sposoby likwidować otaczające zło.

2.

1. Zło... Otacza nas wszędzie
Zakrywa nam oczy,
Niszczy to co piękne.
Zamazuje marzenia.

Ref.: Zlikwiduj je!
Zło zwalczaj dobrem!
Otwórz serce i wpuść w nie nadzieję i miłość.
Pozwól oczom nacieszyć się obrazem piękna.

2. Powierzaj Bogu wszystko co masz
On da ci wiarę i siłę na dalsze niespodzianki losu.
Módl się
I wierz...

Ref.