Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:41:15+01:00
Legioniści!
Stoję tu teraz i patrzę na was wszystkich. Wiecie co widzę? Widzę potężnych, silnych mężczyzn, którzy mogą zdziałać naprawdę wiele. Widzę w waszych oczach patriotyzm, widzę, jak wszyscy kochacie swoją ojczyznę.
Widzę również wasze zmęczenie. Wiem, że mogliście zwątpić. Wiem, że walki, które prowadzimy trwają długo i wielu z was marzy już o powrocie do rodzin.
Jest to jednak starcie decydujące! Tak, Rzymianie! Jest to nasza ostatnia okazja, aby pokazać Kartagińczykom, co potrafimy!
Po tych wszystkich poświęceniach, kiedy Wasi przyjaciele oddawali życie - czy to nie czas, aby ich pomścić?
Zbierzcie się wszyscy, ruszajcie do boju! Nie dajcie im wygrać. Odbierzcie im życie, zrewanżujcie się za to, co zrobili waszym przyjaciołom!
Legioniści! Idziecie na bój, ale tylko na wygraną!
2010-01-31T19:54:00+01:00
1. Podstawienie autokaru na miejscu ustalonym przez organizatora
2. Kontynuowanie podróży – przez Czechy i Austrię
3. Przyjazd do Wenecji w godzinach porannych
4. spacer uliczkami Wenecji do Placu św. Marka.
5. Z Wenecji udamy się do hotelu położonego w okolicach Padwy.
6. Wyjazd do Asyżu “Miasta Pokoju” Nawiedzamy miejsca związane z życiem Św. Franciszka i Św. Klary
7. udajemy się na nocleg do hotelu położonego okolicach Rzymu
8. udajemy się do Rzymu. na Plac Świętego Piotra
9. udajemy się na wzgórze Cassino na którym znajduje się cmentarz polskich żołnierzy
10. Po zwiedzeniu Opactwa Benedyktynów i nawiedzeniu cmentarza powrócimy do hotelu
11. zaczynamy od zwiedzania Bazyliki Św. Piotra zejdziemy do Grot Watykańskich w których znajduje się grób Papieża Jana Pawła II.
12. Zwiedzamy Zamku Świętego Anioła , Plac Navona jednym z najpiękniejszych placów Rzymu, Panteon Plac Hiszpański ze słynnymi schodami, fontannę di Trevi
13. Zwiedzamy Bazylikę św. Jana na Lateranie
14. Zwiedzamy Katedrę Santa Maria del Fiore , Dzwonnicę Giotta, Baptysterium San Giovanni z Drzwiami Raju, Bazylikę Santa Croce z 276 grobowcami Włochów ,

Masz ;)
miałam to w zeszycie swoim hihih ;)