Proszę napiszcie po niemiecku zdania:
1.Lubisz kino i sport?
2.Nie jestem wysportowana.
3.Ralf bardzo dużo podróżuje.
4.To jest nudne.
5.Jesteś szalona.
6.Oni się nie uczą.
7.Uczymy się j.obcych.
8.Co robicie?
9.Mieszkasz w Polsce?
10.Kto lubi pływać?
11.Kiedy przyjdzie Ania?
12.Skąd to wiesz?

2

Odpowiedzi

2009-10-05T19:06:32+02:00
Ich mag kino und sport?
9.Ich wohem Polen? wiecej nie wiem ale mozna zobaczyc w slowniku;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T19:19:23+02:00
Magst du einen Kino und Sport?
Ich bin sportlich nicht.
Ralf sehr viel reist.
Das ist langweilig.
Du bist verrücktem
sie nicht lernt
Wir lernen Fremdsprachen
Was ihr macht?
Du wohnst in Polen?
Wer mag schwimmen?
Wann kommt Ania?
Woher du das weißt?