Odpowiedzi

2010-01-31T19:24:58+01:00
Magdalena Leśnikowska:
W poszukiwaniu harmonii

Cienie były mi towarzyszami
na dywanie śnieżnym
z rozwartymi wnętrznościami
wylegiwały się.

Lenistwo kontemplacyjne
usprawiedliwione
zrozumienie oka.

28.01.2006



* * *

Mogłam podeptać
myśl przelotną.
Mogłam pomylić
adres słońca.

W wielowarstwowej podświadomości
(gdzie liście jesienne odwiedzamy).
Wciąż Cię widuję.



* * *

Podróżowałam po drogach oczu
(śledząc płaty śniegu)

Podróżowałam pośród niebo kręgu
(milcząc)

niepamięć...
do domu drzew bezbolesnych zaprasza.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:26:01+01:00
Tu jest:
http://www.knowacz.pl/wiersze/lesnikowska/lesnikowska_0101.htm