Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:27:06+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam Was, drodzy rodzice, na wieczorek poetycki "wierszyki z dreszczykiem". Będziecie mieli okazję posłuchać recytacji ciekawych wierszy, które przyprawiają słuchaczy o uczucie strachu. Spotkanie odbędzie się 13 lutego o godzinie 19:00 w budynku Zespołu Szkół nr 8 we Wrocławiu, przy ulicy Szklanej 56. Liczę na Waszą obecność!
2010-01-31T19:28:30+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam Annę i Jacka Nowaków na wieczór poetycki organizowany pod hasłem "Wierszyki z dreszczykiem", który odbędzie się dnia 02.02.02 o godzinie 12.00 w Publicznej Szkole Podstawowej w Radomiu przy ulicy Adama Mickiewicza 6. Liczę na pańską obecność.
Adam Nowak
2010-01-31T19:30:11+01:00
Kochani rodzice...


Chciałabym Was serdecznie zaprosić na wieczorek poetycki.
Głównym tematem wieczorku poetyckiego będzie "wierszyki z dreszczykiem" tak więc,napewno nie będzie nudno będzie śmiesznie a czasami nawet chwile grozy i dreszczyk napięć.
Bardzo mi zależy żebyście przyszli... Gwarantuje będziecie się znakomicie bawić.

Zapraszam Serdecznie
córka Zuzia.