Odpowiedzi

2010-01-31T19:30:32+01:00
Goci (Ostrogoci i Wizygoci), Wandalowie, Frankowie (Rypuarscy i Saliccy), Herulowie, Gepidzi, Hunowie, Alanowie, Burgundowie, Roksolanie
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T21:48:15+01:00
Do plemion barbarzyńskich które najeżdżały na Cesarstwo Zachodnio-Rzymskie zaliczymy ludy Germańskie gromadzące się nad granicą Rzymską na rzekach Renie i Dunaju na przełomie starej i nowej ery. Z obszarów Niemiec pochodzili: Sasi, Swebowie(Alemanowie), Frankowie. Z półwyspu Skandynawskiego i znad Bałtyku pochodzili: Gepidowie, Ostrogoci, i Wizygoci, Wandalowie, Burgundowie, Longobardowie.Zaliczymy także Hunów którzy przybyli około 375 r.n.e.
18 3 18
2010-01-31T21:57:19+01:00
- Hunowie
- Germanowie
- Arabowie
- Galowie- Francuzi
- Sarmaci


18 4 18