Odpowiedzi

2010-01-31T19:33:25+01:00
Jeśli chodzi ci o Saharę Zachodnią to:
1. 1,52 os/km ²
2. Tworzą się tam, gdzie jest dostęp do wody
3. Bo zajmują sie wypasem owiec, kóz i wielbłądów które muszą coś jeść więc się przemieszczają w poszukiwaniu pożywienia a poza tym zajmują się transportem karawanowym ;}
52 3 52
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:45:02+01:00
1.Na Saharze na 1 km2 przypada mniej niż jedna osoba
2. W niektórych miejscach znajdują się oazy z dostatkiem wody i bujną roślinnością. Jest tu znacznie więcej zwierząt, niż w otwartym terenie.
68 1 68