Odpowiedzi

2010-01-31T19:32:00+01:00
W 1995 roku eksperci powołani przez ONZ ustalili, że opisano ok. 1, 75 mln gatunków.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:32:45+01:00
Do dziś poznano ok.310 tysięcy gatunków roślin, ale naukowcy szacują ich liczbę na ok. 500 tysięcy.
4 3 4
2010-01-31T21:17:37+01:00
Liczba Roślin wynosi ok . 6 0000 tysięcy .




Prosęę ; ] ; ]

Jakbys Mogła to daj najlepsze ; ****


Licze na naj ; ) )
5 2 5