Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:34:11+01:00
A)zniechęcić kogoś, odebrać komuś chęci
b)rozpocząć działania na wielką skalę
c)dodać otuch, zapału
d)z ogromną szybkością

Licze na naj;)
2010-01-31T19:38:59+01:00
Podciąć komuś skrzydła - zniszczyć czyjś zapał, spowodować czyjeś zniechęcenie, pozbawić kogoś możności.
roziwnąć skrzydła - uwierzyć w kogoś, wspierać go
dodać komuś skrzydeł- dodać wiary, otuchy , wesprzeć go
na skrzydłach wiatru - dzięki czyjejś pomocy można się wysoko wznieść.