Proszę o pomoc...
Czy to zdanie jest poprawne gramatycznie?


Lächeln ebenso perl wie nach dem Besuch bei dem Zahnarzt.

To zdanie ma oznaczac...

Uśmiech tak samo perłowy jak po wizycie u dentysty.
P.S. Proszę o pomoc jeszcze dzisiaj...

2

Odpowiedzi

2010-01-31T19:32:10+01:00
Według mnie to ma być tak :
Pearly Lächeln, wie kurz nach einem Besuch beim Zahnarzt.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:32:13+01:00
Pearly Lächeln, wie kurz nach einem Besuch beim Zahnarzt. <--- tak poprawnie :) pozdrawiam