Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:31:52+01:00
Narysuj sobie włóczęgę + okno ;)

to będzie mniej więcej tak wyglądało :


częga(skreślone) + o(skreślone) = WŁÓKNO
włóczęga + okno = WŁÓKNO

P.S Liczę na Naj ;*
19 2 19
2010-01-31T19:33:58+01:00
Włóczka-skreśl czka.
włó
narysuj okno i skrel pirwsze o.
kno
Włókno:)
12 2 12
2010-01-31T19:36:18+01:00
Rebus:
W
(narysowany łuk) U=Ó
(narysowany nos) i skreślone "S"
7 3 7