Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T19:40:10+01:00

a) 2x²-xy²-5x²+2xy² = -3x² + xy² = -3*(⅓)² + ⅓ * 9² = -3*1/9 + ⅓ * 81 = -⅓ + 27= 26(2/3) [dwadzieścia sześć i dwie trzecie]
b) -½x³y-2/3xy+½x³y-⅓xy = -xy = -⅓*9 = -3
217 4 217
2010-01-31T19:56:29+01:00
Przykład a:
2x²-xy²-5x²+2xy² = 3x² + xy² - przykład po zredukowaniu
3x² + xy² = 26 2/3
Przykład b:
-½x³y-2/3xy+½x³y-⅓xy = -xy - przykład po zredukowaniu
-xy = -3
152 4 152