Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:43:56+01:00
1 chrzest Polski
2 śmierć mieszka I
3 Bitwa pod Grunwaldem
4 potop szwedzki
5 I rozbiór Polski
6 II wojna światowa

Na pewno dobrze.Liczę na najlepszą odpowiedź
2010-01-31T19:44:02+01:00
Potop szwedzki----4
śmierć Mieszka 1---2
bitwa pod Grunwaldem----3
chrzest polski----1
2 wojna światowa----6
1 rozbiór polski-----5
2010-01-31T19:47:17+01:00
-potop szwedzki 1655
-śmierć mieszka 1 ,25maj 992 roku
-15 lipiec 1410
-996
-1 wrzesień 1939
-1772 rok