Odpowiedzi

2010-01-31T19:49:54+01:00
Czytam ksiązki, biore udział w dyskusjach, w olimpiadach i różnych konkursach przedmiotowych.

Staram jak najlepiej wykorzystać to w czym jestem dobra.
To mi daje satysfakcje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:51:22+01:00
Bóg obdarzył mnie mądrością. Dar ten rozwijam poprzez pomoc innym. Często są to różne rodzaje pomocy. Szkolna, życiowa. Staram się wpajać innym ludziom, przyjaciołom wiedzę, kształtującą ich osobowość oraz przedstawiać różne hipotezy losu, aby pomóc wybrać im właściwą ścieżkę życia, po której będą mogli stąpać ze spokojem i satysfakcją z popełnionych w przeszłości czynów.
2010-01-31T19:58:14+01:00
Rozwijam swój dar mądrości wykonując czynności różnego rodzaju, które rozwijają różne dziedziny... nie tylko mądrość.
Jedną z nich jest 20 minutowy relaks.
Robię to ponieważ nie jest to zbyt czasochłonne ale zarazem bardzo skuteczne.
Dzięki temu wyciszam się, uspokajam a mój umysł jest bardziej wydajny.
Pomaga mi to w zadaniach domowych.
Jest to jedna z rzeczy. Bardzo serdecznie polecam taki sposób rozwijania mądrości