Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:53:33+01:00
A) -3m-(m=4)-3m-(7+3m)= -3m-m+4-3m-7-3m= -10m -3

b) -y-y³+3y-5y²-7y³= 2y -5y² -8y³

c) 3j-4(j-3)-(5j+2)=3j-4j +12 -5j -2= -6j +10

d) -(x-7)-(x+3)-(5x+2)= -x+7-x-3-5x-2= -7x +2
2010-01-31T19:53:58+01:00
A) -3m-(m=4)-3m-(7+3m)= -3m-m+4-3m-7-3m= -10m -3
b) -y-y³+3y-5y²-7y³= 2y -5y² -8y³
c) 3j-4(j-3)-(5j+2)=3j-4j +12 -5j -2= -6j +10
d) -(x-7)-(x+3)-(5x+2)= -x+7-x-3-5x-2= -7x +2