Odpowiedzi

2010-01-31T20:00:41+01:00
1) Zburzenie Troi
2) Szykowanie okrętów i łupów do drogi powroitnej
3) Napad na Kikomów
4. Na ziemi Lotofagów
5) w pieczarze Polifena
6 oślepienie cyklopa
7 klatwa olbrzyma
8 zemsta posejdona
9 dar krola wiatrów Eola
10 wśród dzikich lestrygonów
Wizyta u czrodziejki Kirke
przepowiednia terejzasza
ponowne odwiedziny kirke
wyspa syren
niebespieczna podróż między Skylli a Charybą
na wyspie heliosa
siedmioletni pobyt u nimfy kalipso
dalsza tułaczka
w gościnie u feakow
w drodze do itaki
jest trochę błędów, ale liczę na naj
67 3 67
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:11:17+01:00
1. Opuszczenie Itaki i wyruszenie na Wojnę Trojańską.
2. Wojna triojańska - zwycięstwo Odyseusza
3. Opuszczenie Troi- tułaczka po morzu
4. Przybycie do krainy Lotofagów
5. dotarcie do Ziemi cyklopów i zwycięstwo nad Polifem.
6. Klątwa rzucona na Odyseusza
7. Dopłynięcie do Eoli.
8. Przykre spotkanie z lajstrygonami
9. Pomoc Kirke
10. Wizyta w Hadesie
11. Spotkanie z syrenami
12. Spotkanie z potforami ( Scyllą i Charybdą)
13. Wizyta na wyspie Trynakrii
14. Zamieszkanie u Kalypso
15. Kraina feaków
16. Powrót do Itaki
Pozdrawiam ;-)
dasz naj.?
194 4 194
Potworami, a nie potforami. A poza tym bardzo dobry wpis. Ściągnęłam sobie do zeszytu ;)