Odpowiedzi

2010-01-31T20:09:35+01:00
W = 4,5 V* 0,8 A* 12o= 432 J

2 min = 12a od kiedy V razy A to kW h ?

a praca = energia
2010-01-31T20:10:24+01:00
T=2min=2/60h
U=4.5V
J=0.8A
E el=?
P=U*J= 4.5V * 0.8A= 3.6W
W=P*t=3.6W * 2/60h= 0.12 kWh

P=moc
U= napięcie
J=natężenie
W= Energia elekt.

Od kiedy tak się liczy zużycie energii?;/ze Wam w J wychodzi..?;/
wynik musi być w kWh;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:11:01+01:00
W=U*I*t 2min=120s
W=0,8A*4,5V*120s=432J