Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:06:35+01:00
Ludzie powinni się tego wstydzić, ponieważ jest to złe i nietolerancyjne. Ludzie, którzy są rasistami , nie są szanowani przez otoczenie. Natomiast takim, którym się to przytrafiło , jest przykro. Właśnie dlatego ludzie powinni uważać na to co mówią. Bo powinni wiedzieć, że każdego można łatwo obrazić.
13 3 13
2010-01-31T20:10:40+01:00
Ludzie powinny się takich prześladowań wstydzić , gdyż to nie jest powinniśmy kochać drugiego bliźniego bez względu na to czy jest biały czy czarny. Takie prześladowania są przejawem rasizmu , łatwo jest kogoś wyzwać od rasisty , ale pierw zastanówmy się czy sami tacy nie jesteśmy . Zastanówmy się nad tym co by było jeśli ludzie biali stanowili by mniejszość na świecie i to właśnie nas by prześladowano. Prześladowania religijne tak można zaobserwować często np. stereotyp , że wszyscy muzułmanie są terrorystami gdy widzimy takiego człowieka brzydzimy się nim , a do końca nie wiemy czy on właśnie jest tym terrorystą ....
10 4 10
2010-01-31T20:15:56+01:00
Ludzie powinni się wstydzić, ponieważ inny kolor nie powinien decydować o naszym zachowaniu.wobec innej religii ludzie byli prześladowani, mogli nawet być z tego powodu zabici. Inny kolor skóry nie oznacza,że ten człowiek nie umie się zachować lub nie ma manier.W obecnych czasach ludzie w innym kolorze skóry są przez nas lekceważeni nie mamy wobec nich szacunku.Współcześnie religia na całym świecie jest dowolna.Powinniśmy być tolerancyjni
7 4 7