Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T20:07:49+01:00
Uczymy się chodzić o kościolamodlić się dla innych
czytać ewangelie- biblie
Wszskigo uczymy sie od pania boga
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:09:09+01:00
Ewangelia uczy nas posługiwania się mową. Uczy dojrzałej sztuki słuchania i mówienia.Jezus uczy nas byśmy zawsze wysłuchiwali innych i pomagali im rozwiązywać problemy.
1 3 1
2010-01-31T20:59:39+01:00
Dzisiejsza Ewangelia uczy nas prawidłowego i chrześcijańskiego postępowania wobec bliźnich. Naucza nas jak powinniśmy się zachowywać, by spełniać przykazania Boże i żyć w zgodzie z Bogiem, innymi ludźmi i przede wszystkim z samym sobą!
1 5 1