Odpowiedzi

2010-01-31T20:14:13+01:00
2010-01-31T20:26:22+01:00
A) (8+1)²=9²=81
b)121-144-125= -148
c)0,027+0,4/0,001+0,0001=0,427/0,0011≈388,19
d)25/4-8/64+1=6 1/8+1=7 1/8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:29:59+01:00
A) (2³+3⁰)²=(8+1)²=9²=81
b) (-11)²-(-12)²+(-5)³=121-144+(-125)=-23 - 125=-148
c) 0,3³+0,2²/(kreska ułamkowa) 0,1³+0,1⁴=0,027+0.04/0,001+0,0001=0,067/0,0011=60,91
d) (5/(kreska ułamkowa)2)²-(-2/(kreska ułamkowa)4)³+1⁵
=25/4 - 8/64 + 1=400/64 -8/64 + 1/1= 392/64 + 64/64= 456/64 (skracamy przez 4)=114/16 (skracamy przez 2)=57/8 =7,125