Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T21:17:35+01:00
P=4*Pi*R^2
O=2*Pi*R

2*Pi*R=40000
6.28*R=4*10^4 / : 6.28
R=0.63*10^4
R=6.3*10^3 km R^2=39.69*10^5 R^2=3.96*10^6 km^2

P=4*6.28*R^2
P=12.56*3.96*10^6
P=49.73*10^6
P=4.97*10^7 km^2

100ha = 1km^2
X ha = 4.97*10^7
Mnożymy na krzyż
X ha = 4.97*10^9
1 5 1
2010-01-31T21:19:21+01:00
Ziemia ma powierzchnię 510,072,000 km²
148.940.000 km ² gruntów (29,2%)
361.132.000 km ² wody (70,8%)
1 5 1