Odpowiedzi

2010-01-31T20:39:42+01:00
Amfiteatr odkryta arena o kształcie elipsy lub koła, otoczona - najczęściej wznoszącymi się schodkowo - ławkami dla widzów.
Budowla ta jest rzymskim wynalazkiem.
Najsłynniejszym amfiteatrem jest rzymskie Koloseum.

na temat łaźni ci nie napisze bo niewiem. przepraszam ;*
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:42:24+01:00
Drogi kolego
Jestem naprawde zachwycony, że mam kolege który mieszka w Rzymie, ponieważ to przepiękne miasto.
Szczególnie pdobają mi się łaźnie i amfiteatry poprostu podziwiam sztukę.
Amfiteatr zwany inaczej Koloseum był wielkim osiągnięciem architektury.
Była to odkryta budowla z areną po środku mieszcząca 50 tys. widzów.
Natomiast łaźnie zwane inaczej Termami były publicznymi pływalniami.
Mieściły się tam kąpieliska, tereny sportowe, parki oraz bibloteki.
Termy były dostępne dla wszystkich, ponieważ opłaty były bardzo niskie.
Myśle, że po przeczytaniu odrazu weźmiesz kartke i odpiszesz do mnie.
Do zobaczenia...
1 5 1