Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T20:22:27+01:00
Myślę, że najpierw objętość lub pole . teraz nie wiem właśnie
a potem promień od środka . bo wydaje mi się, że trzeba ustawić to na środku, bo podleje najwięcej
2010-01-31T20:23:01+01:00
Zrasza powinno sie ustawic na srodku kwadratowego kwietnika i powinien on miec zasieg polowy boku kwadratu, aby woda nie lala sie po za kwietnik.
zasieg=2,25cm
2010-01-31T20:32:23+01:00
Ustawić na przekątnej, w odległości 2,25 od ściany do ściany, zasięg będzie kołem wpisanym w kwadrat, i będzie miał właśnie promień 2,25 cm