Odpowiedzi

2010-01-31T20:23:33+01:00
Nowe 7 cudów świata.
1. Petra
2. Koloseum
3. Pomnik Chrystusa Zbawiciela
4. Chichen Itza
5. Machu Picchu
6. Tadż Mahal
7. Wielki Mur Chiński

mam nadzieję, że pomogłam
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:26:09+01:00
Zależy, jakie cuda świata masz na myśli. Jeżeli starożytne, to:
1.Piramida Cheopsa
2.Wiszące ogrody Semiramidy
3.Świątynia Artemidy w Efezie
4.Posąg Zeusa w Olimpii
5.Mauzoleum w Halikarnasie
6.Kolos Rodyjski
7.Latarnia Morska w Faros

Jeżeli chodzi ci o nowe cuda świata:
1.Wielki Mur (Chiny)
2.Petra (Jordania)
3.Pomnik Chrystusa Zbawiciela w Rio de Janeiro (Brazylia)
4.Machu Picchu (Peru)
5.Chichen Itza (Meksyk)
6.Koloseum (Włochy)
7.Tadż Machal (Indie)
1 5 1
2010-01-31T20:26:18+01:00

Wiszące ogrody Semiramidy w Babilonie
Świątynia Artemidy w Efezie z około 560 p.n.e.
Kolos Rodyjski w Rodos z około 281 p.n.e.
Latarnia morska w Faros z około 280 p.n.e.
Mauzoleum w Halikarnasie
Piramida Cheopsa ok. 2560 p.n.e.
Posąg Zeusa w Olimpii


PzDr