Odpowiedzi

2010-01-31T20:25:49+01:00
Podziel wymiary przez 4, czyli 240:4=60mm i 340:4=85mm :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:26:53+01:00
W skali 1:4 to znaczy ze 4 razy mniejszy.
czyli wystarczy dlugosci goków podzielic przez 4 i masz wymiary prostokata jaki masz narysowac.

240mm=24cm w skali 1:4 to bedzie 6cm
340mm=34cm w skali 1:4 to bedzie 8,5cm
2010-01-31T20:34:55+01:00
240 :4= 60
340 :4=85



pamietaj o jednostkach!