Odpowiedzi

2010-01-31T20:37:27+01:00
Na czystej kartce: Po lewej stronie czarodziej w płaszczu, na którym są pojemniki (frakcja sucha, mokra) segregowe... obok większe zbliżenia obrazka na płaszczu czyli te kosze/pojemniki a dookoła ptaszki, motylki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:39:54+01:00
Najlepiej narysuj:
na środku rzekę wzdłuż niej piękne kwiaty mnóstwo drzew, motyle piękne słońce chmurki oraz tęczę. na lini horyzontu namaluj małą chatkę. W rzece narysuj rybki. na jednym z drzew gniazdo jakiegoś ptaka a na kolejnym drzewie dziecioła, który stuka w drzewo. Trawę postaraj się podkreślić kolorem zarówno ciemnym jak i jasnym zielonym, gdzie niegdzie narysuj kępki trawy. Obok jednego z drzew narysuj małą sarenkę i jej mamusię ;] na trawie ślimaki. bardzo fajnie wyglądał by tez kopiec mrówek a na nim oczywiście mrówki. Postaraj się też umescić na tym rysunku coś naaturalnego np. pole ze zbożem, bardzo ważne żebyś narysowała kilka wyraźnych kłosów. Kwiaty narysuj najlepiej różnokolorowe np. tulipany, krokusy, żonkile, róże, fiołki. Na dole bądź na górze napisz hasło: Jestem odpowiedzialny za to co mnie otacza albo jestem odpowiedzialny za przyrodę. POWODZENIA :D
2010-01-31T20:41:16+01:00
Moja propozycja : Narysuj siebie jako czarodzieja, umieść siebie na środku pracy. Ty bądź środkiem i granicą pomiędzy dwoma światami - lewej strony brudnym, pełnym śmieci, a z prawej, z czystym, z roślinami itp. Niech Twoja różdzka będzie zwrócona w stronę czystej strony. Możesz dorysować też iskry.