Odpowiedzi

2010-01-31T20:27:43+01:00
Wstaw -> filmy i dźwięki -> dzwięk z pliku :)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T21:40:28+01:00
A w "Microsoft Office 2007 - PowerPoint" robi się to tak:

Na taśmie wybierasz "Wstawianie",
następnie "Dźwięk" (bardziej po prawej),
wybierasz odpowiedni dźwięk...
po wstawieniu pokaże się czy dźwięk ma zaczynać grać automatycznie czy dopiero po kliknięciu myszą, jednak to nie ma znaczenia bo i tak zmienimy.
Po wstawieniu - automatycznie nad taśmą otwiera się "Narzędzia dźwięków" --> w tym wybieramy "Opcje"
Szukamy opcji "Odtwórz dźwięk:" i następnie z listy wybieramy "Odtwórz na wielu slajdach"
2 4 2
2010-01-31T23:21:32+01:00
Wchodzisz na zakładkę "Animacje" i wybierasz "Dzwięk przejścia" oraz przycisk "W pętli do następnego dżwięku".
1 1 1