Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:30:23+01:00
Piastunka Marta - opiekunka i powiernica Julii, Monteki i Kapulet - głowy dwóch zwaśnionych rodów, Pani Monteki - małżonka Pana Montekiego, Pani Kapulet - małżonka Kapuleta, Eskalus - książę panujący w Weronie, Parys - młody Weroneńczyk szlachetnego rodu, krewny księcia, Merkucjo - krewny księcia, przyjaciel Romea, Benwolio - synowiec Montekiego, również przyjaciel Romea, Tybalt - krewny Pani Kapulet, Ojciec Laurenty - ojciec franciszkanin (w niektórych przekładach Wawrzyniec), Jan - brat z tegoż zgromadzenia, Baltazar - służący Romea, Samson i Grzegorz - słudzy Kapuleta, Abraham - sługa Monteka, Aptekarz, Trzech muzykantów, Paź Parysa, Piotr, Dowódca warty oraz Obywatele weroneńscy, przyjaciele obu domów, straż wojskowa i inni.
8 4 8
2010-01-31T20:30:55+01:00
Eskalus
parys
merkucjo
benwolio
laurenty
baltazar
marta
samson
grzegorz
abraham
jan...
5 2 5
2010-01-31T20:36:42+01:00
Marta - Była piastunką Juli, kobietą kochającą i dbającą o swoją podopieczną.

Ojciec Laurenty - Franciszkanin był powiernikiem nieszczęśliwych kochanków (udzielił im ślubu).

Tybalt - Ten nienawidzący rodu Montekich , krewny pani Kapulet.

Parys - kochał Julię

Pani Monteki - małżonka Pana Montekiego.

Pani Kapulet - małżonka Kapuleta.

Merkucjo - krewny księcia, przyjaciel Romea.
4 5 4