Hejka oddam wszystkie punkty co mam!!! prosze zrubcie mi zadanie :)
o to tresć:
Połącz linią fakty z życia zeusa(Dezeusa ) w porzodku chronologicznym:
a tutaj przykłady
Opieka nad dzieckiem nifm górskim
Pobłogosławienie złamanego rogu amaltei- powstanie rogu obfitości
Zrobienie przez nimfę cudownej zabawki dla chłopca
Wykąpanie niemowlęcia w strumieniu
Narodziny szóstego Dziecka Rei
Spisek matki i syna
karmienie chłopca ambrozją nektarem i miodem przez leśne zwierzęta
Nadanie niemowlęciu Imienia Dzeus
Złożenie dziecka w złotej kołysce na Krecie
Uratowanie rodzeństwa przez Dzeusa
Karmienie Dzeusa przez koze amalteę
Wykonanie Egidy ze skóry zmarłej Amaltei Zabawienie Dzeusa przez kapłanów Rei


Prosze dzisiaj abyście to zrobili bo bardzo potrzebuje na jutro ( poniedziałek) za wykonane zadanie daje 50 punktów

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:38:06+01:00
1.Narodziny szóstego Dziecka Rei
2.Nadanie niemowlęciu Imienia Dzeus
3.karmienie chłopca ambrozją nektarem i miodem przez leśne zwierzęta
4.Złożenie dziecka w złotej kołysce na Krecie
5Wykąpanie niemowlęcia w strumieniu .
6.Opieka nad dzieckiem nifm górskim
7.Zrobienie przez nimfę cudownej zabawki dla chłopca
8.Karmienie Dzeusa przez koze amalteę
9. Pobłogosławienie złamanego rogu amaltei- powstanie rogu obfitości
10.Wykonanie Egidy ze skóry zmarłej Amaltei Zabawienie Dzeusa przez kapłanów Rei
11.Spisek matki i syna
12.Uratowanie rodzeństwa przez Dzeusa
2010-01-31T20:41:33+01:00
1. Narodziny szóstego Dziecka Rei.
2. Nadanie niemowlęciu Imienia Zeus.
3. Karmienie chłopca ambrozją nektarem i miodem przez leśne zwierzęta.
4. Złożenie dziecka w złotej kołysce na Krecie.
5. Wykąpanie niemowlęcia w strumieniu.
6. Opieka nad dzieckiem nifm górskim.
7. Zrobienie przez nimfę cudownej zabawki dla chłopca.
8. Karmienie Zeusa przez kozę Amalteę.
9. Pobłogosławienie złamanego rogu Amaltei- powstanie rogu obfitości.
10. Wykonanie Egidy ze skóry zmarłej Amaltei Zabawienie Zeusa przez kapłanów Rei.
11. Spisek matki i syna.
12. Uratowanie rodzeństwa przez Zeusa.
1 5 1
2010-01-31T20:43:16+01:00
Opieka nad dzieckiem nifm górskim - 11
Pobłogosławienie złamanego rogu amaltei- powstanie rogu obfitości - 7
Zrobienie przez nimfę cudownej zabawki dla chłopca 10
Wykąpanie niemowlęcia w strumieniu 5
Narodziny szóstego Dziecka Rei - 1
Spisek matki i syna - 4
karmienie chłopca ambrozją nektarem i miodem przez leśne zwierzęta - 8
Nadanie niemowlęciu Imienia Dzeus - 2
Złożenie dziecka w złotej kołysce na Krecie - 3
Uratowanie rodzeństwa przez Dzeusa 13
Karmienie Dzeusa przez koze amalteę - 6
Wykonanie Egidy ze skóry zmarłej Amaltei 9
Zabawienie Dzeusa przez kapłanów Rei 12
1 1 1