Odpowiedzi

2010-01-31T20:37:36+01:00
Zaproszenie
Serdecznie chcielibyśmy zaprosić Pana Jana Bytnara na wystawę fotograficzną, która odbędzie się dnia 12.08.2010 r w Szkole Podstawowej nr. 22 w Poznaniu o godzinie 16:00



Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 22 w Poznaniu
3 3 3
2010-01-31T20:38:21+01:00
Serdecznie Zapraszam na wystawe fotograficzną poświęconą bohaterom ''Kamieni na szaniec'', która odbędzie się dn. 17.02.2010r o godz. 17.00 przy Ratuszu w Warszawie .

Dziękuje :)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:48:16+01:00
Zaproszenie!!!!


Mam zaszczyt zaprosić panią Ewę Kowalską
na wystawę fotograficzną poświęconą bohaterom książki Aleksandra Kamińskiego pt. "Kamienie na szaniec",
która odbędzie się dnia 5 lutego o godzinie 16:00
w Galerii Sztuki w Krakowie, przy ulicy Piłsudskiego 6.
Po wystawie odbędzie się występ grupy tańca artystycznego "Miniatury".


Dyrektor Galerii Sztuki
w Krakowie
Jan Kosiński
4 3 4