Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:40:20+01:00
August Rush, za:
- genialną ścieżkę dźwiękową! Muzyka doprowadza do szaleństwa
- wybitną grę aktorską - Freddie Highmore był zdecydowanie najbardziej przekonujący
- ciekawą i zupełnie oryginalną fabułę
14 3 14
2010-01-31T20:40:32+01:00
Film pod tytułem "Avator":
- świetna kreacja aktorska
- znakomite efekty specjalne
- dobra fabuła, która trzyma w napięciu
- film ogląda się bardzo łatwo
- wzbudza on emocje
15 4 15
2010-01-31T20:49:04+01:00
Według mnie na oscara zasługuje film 'jeździec bez głowy'. pierwszym argumentem sa aktorzy a w szczególności Johnny Depp, który genialnie zagrał swoja rolę. Oscar nalezy się także za efekty specjalne jak i ogólny obraz przedtawiony w filmie. Podoba mi się także fabuła filmu - zaskakująca i tajemnicza. Nie można sie domyślic wczesniej jak film się zakończy. Ogólnie cały film jest na bardzo wysokim poziomie i moim zdaniem nalezy mu sie to wyróżnienie.
20 3 20