Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:43:26+01:00
Ta muzyka jest jak syreni śpiew.
Adam ma pieskie życie.
Bandyci maja czarny charakter.
Muzyka na dyskotece brzmiała jak łabędzi śpiew.
Trojański koń był największym drewnianym koniem w historii.
Ola ma gołębie serce.
1 5 1
2010-01-31T20:45:03+01:00
Wszystkie reklamy to tylko syreni śpiew.
Mój kolega ma naprawdę pieskie życie.
Główny bohater tej lektury to prawdziwy czarny charakter.
Ta książka to łabędzi śpiew jej autora.
Ta promocja to był koń trojański, oszukali mnie na 100 złotych!
Moja babcia jest strasznie kochana, ma gołębie serce.
4 5 4
2010-01-31T20:50:19+01:00
1. O północy w oddali było słychać upojny syreni śpiew .
2. Patrząc na mojego zadowolonego psa przypuszczam, że pieskie życie nie do końca jest takie złe.
3. Prawie w każdej bajce występuje postać, która ma czarny charakter.
4. Łabędzi śpiew w niczym nie przypomina śpiewu słowika.
5. Gdyby nie trojanski koń, Achajowie nie zwyciężyliby pod Troją
6. Każdy kto próbuje pomóc potrzebującym ma gołębie serce.
2 3 2