Odpowiedzi

2010-01-31T20:45:59+01:00
Rok 2010 będzie dla świata początkiem najgorszego. Wszystko zacznie się od zimy, właśnie tej, którą teraz mamy. Rozpocznie ona okres wiecznych śniegów na całym świecie. W okolicach marca śnieg spadnie w Afryce, a następnie w pozostałych kontynentach. Ludzie wpadną w strach i rozpoczną się samobójstwa, a także masowe rozróby. Wszystko nasili się we wrześniu, kiedy to Słońce przestanie świecić. Wtedy pojawi się wieczny mrok, a ludzie będą umierali samotnie w swoich domach..
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T20:52:00+01:00
2010 rok przyniesie dużo nowych możliwości dla wszystkich ludzi. Większość, będzie miała nowe plany na przyszłość które niebawem zrealizują. Ta przyszłość będzie się opierała na zainteresowaniach innych . Miłość u wielu osób zabłyśnie, ale nie dla każdego. Większość będzie zajmowała się nauką, szczególnie uczniowie ponieważ mają już drugi okres nauki. Co ze zdrowiem ? W tym roku będzie panowało dużo wirusów zawartych w powietrzu. Na szczęście będzie się dało je łatwo wyleczyć.