Odpowiedzi

2010-01-31T20:52:44+01:00
Np: lotnisko, poruszające się samochody, roboty na drogach itp.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:56:58+01:00
- pojazdy jednośladowe(np.motory) ok 79-87 dB,
- samochody osobowe ok 75-84 dB,
- samochody ciężarowe ok 83-93 dB,
- autobusy i ciągniki ok 85-92 dB,
- maszyny drogowe i budowlane ok 75-85 dB,
- wozy służące do oczyszczania miasta ok 77-95 dB
- klakson ok 80 dB
- uszkodzony kran, ok 85 dB
- przerwa w szkole ok 90 dB
- odkurzacz typowy ok 95 dB
- trzaskające drzwi windy ok 110 dB
- silnik samolotowy ok 120 dB
- wybuch petardy ok 130-160 dB
8 5 8