Odpowiedzi

2010-01-31T20:58:29+01:00
E=mgh

mgh=mgh
40kg*10m/s^*2,5m=x*10m/s^*2m
1000J=20x |:20
x=50

masa Michała wynosi 50kg.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T21:01:31+01:00
Ep = m*g*h

Ep = Energia Potecjalna [J]
m = masa [kg]
g = stała grawitacyjna [10m/s²]
h = wysokość [m]

Ania :

Ep = 40 kg*10m/s²*2,5m
Ep = 1000 J

Michał

Ep = m*g*h | :(g*h)

m = Ep/g*h
m = 1000 J/10m/s²*2m
m = 50 kg

Odp.: Michał waży 50 kilogramów.
1 5 1