Odpowiedzi

2010-01-31T20:56:53+01:00
Nie mogę narysować, ale mogę powiedzieć jakie figury to są:

trapez nierównoramienny, dowolny sześciokąt, trójkąt prostokątny i trapez prostokątny

Mam nadzieję, że pomogłam.
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T20:58:36+01:00
Masz trzy rodzaje: czworokąt, trójkąt różnoboczny i trapez prostokątny
21 3 21
2010-01-31T21:04:46+01:00
Żadna z tych figur nie posiada osi symetrii.
26 2 26