Odpowiedzi

2010-01-31T21:19:55+01:00
1. Maciek - bohater wyśniony,
mój ideał wymarzony.
Jestem w nim zakochana,
tak jak Magda, Zosia i Ania...
Lubi go dziewczyn wiele,
Lecz co jedna to gorsze ciele.
On uwagi na nas nie zwraca
ta miłość nie popłaca.
Tak bardzo mnie to rani,
zresztą życie bez niego jest do bani.
Lecz może mnie zauważy,
kto wie co się wydarzy?

2. Choć Klaudia to śliczna dziewczyna
często skwaszona jest jej mina.
Inteligentna i wesoła,
lecz czasem o pomste woła.
Często kogoś zdenerwuje,
Choć zazwyczaj sympatią ujmuje.
Trochę zmienić się musi,
bo zło się przeciw niej obróci.

3. Miałam kiedyś koleżankę,
taką bardzo miłą Ankę.
Znała wszystkie me sekrety,
lecz co potem zrobiła, o rety.
Każdemu je wygadała,
Cała klasa się ze mnie śmiała.
Bardzo mnie to bolało,
a Ani honoru brakowało.
Fałszywym przyjacielem się okazała,
lecz za późno tą wiedzę poznałam.
Dziś boję się komuś zaufać,
już nikt mnie nie może oszukać.

Mam nadzieję że chodziło o coś takiego chodziło. Przepraszam jeśli za krótkie.
Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T21:24:48+01:00
1. Kochać Maćka, rzecz banalna
lecz wcale nie wykonalna.
Jest on zmienny jak pogoda,
więc kochać go szkoda.
Przekonałam się o tym w środę,
ale mówić o tym nie chcę i nie mogę.

2. Klaudię, koleżankę kiedyś miałam,
lecz szybko o niej prawdę poznałam.
Na początku była koleżeńska, miła
potem się niestety zmieniła.
Zrobiła się denerwująca,
do nerwów każdego doprowadzająca.
Na dodatek słynęła z tego,
że obgadywać chciała każdego.

3. Fałszywa przyjaźń, co to takiego ?
To wtedy, gdy swój zdradza swego.
Jest tego coraz więcej,
bo zdradzamy się wzajemnie częściej.
Nie jest to dobre, ani wzorowe,
ale najczęściej ukazywane.
Pilnuj się więc, abyś i Ty nie trafił na osobę,
która zrobi Ci z życia żałobę.