Odpowiedzi

2010-01-31T21:09:59+01:00
Jillian - Within Temptation
Marina Łuczenko - Respect
Norah Jones - Sunrise
Dżem - List do M
Dżem - Taniec Smierci
Dżem - Do kołyski
1 5 1
2010-01-31T21:18:39+01:00
1.Taylor Swift-You belong with me.
2.Atomic Kitten-The tide is high.
3.Basshunter-I promised myself.
4.Francuski hip hop.
5.Jesse Mccartney- Beautiful soul.
6.Lady Gaga -Bad Romance.
7.Mandy Moore-Only Hope.
8.One Republica-All the right moves.
9.Paris Hilton- stars are blind
10.Pink- Please don't leave me.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T21:34:01+01:00
Ja słucham Extremalnej odmiany metalu typu (black, death, thrash) z tego ci moge polecić zespoły :
-Behemoth
-kat
-acid drinkers
-vader
-trauma

(mysle ze nie pomoglem, poniewaz nie napisalem kawalkow - "fajnych" ktorych jest duzo "fajnych")
1 5 1