Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T21:12:17+01:00
Bilbo Baggins
Gandalf
Dwalin
Balin
Kili
Fili
Dori
Nori
Ori
Oin
Cloin
Bifur
Bofur
Bombur
Thorin Dębowa Tarcza
Beorn
Bard
Gobliny
Trolle
Elfy
Wargowie
Krasnoludy
Ludzie
Hobbici
20 4 20
2010-01-31T21:14:51+01:00
Balin,bifur,bilbo baggins,bofur,bombur,dori,dwalin,fili,gandalf,glóin,kili,nori,oin ori,smaug,smeagol(gollum),thorin