Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T21:16:24+01:00
Cześnik- Maciej Rattusiewic, Cześnik nosi nazwisko znaczące, utworzone od słowa ,,raptus''-człowiek gwałtowny, ,,w gorącej wodzie kąpany''
Rejent-Milczek, rejent to urzędnik sądowy
Podstolina-Hanna Czepiersińska
18 3 18
2010-01-31T21:27:06+01:00
Cześnik (Maciej Raptusiewicz)- główny bohater komedii "Zemsta" , opiekun Klary, właściciel połowy zamku. wygląd: czerstwy, wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna w średnim wieku.

Rejent Milczek - głowny bohater, ojciec Wacława, sąsiad Cześnika. szczupły, drobny człowiek. Zwykle pochyla głowę i składa ręce na znak pokory. Mówi cicho i słodko, powołując się co chwile na wolę nieba. Jego tekst ciągle powtarzany z "zemście" "Niech się dzieje wola nieba,. Z nią się zawsze zgadzać trzeba".

Podstolina (Hanna Czepiersińska) - bohaterka drugoplanowa, wdowa poszukuje męża "by nie zostać całkiem w nędzy". Mimo dojrzałego wieku jest jeszcze atrakcyjna kobietą.

mam nadzieje, że pomogłam ;]
pozdrawiam
20 4 20
2010-01-31T21:28:45+01:00
Cześnik-Maciej Rattusiewicz opiekun Klary, właściciel połowy zamku.
Rejent- Rejent Milczek urzędnik sądowy
Podstolina-Hanna Czepiersińska (uciekła od rejenta do cześnika)
13 3 13