Oblicz jakimi kwotami nalezaloby dysponowac, aby kupic tereny wymienione w ogloszeniach.

1. Kozienice dzialka budowlana 7.5a cena 12zl m^2
2. Teren rolniczy
-16,5ha ziemi klasy IV- 0,50zl cena za 1m^2
- 23,5 ha ziemi klasy III cena 0.80 za 1m^2
- 12ha laki w cenie 1.50zl za 1m^2
3. Dzialka przemyslowa 28a, cena 20zl/m^2
4. Las sosnowy 1.5ha cena 1dolar USA xD za 1m^2
5. Dzialka rekreacyjna nad jeziorem o powierchni 2000m^2 cena 8zl/m^2
6.Stawy handlowe o powierzchni 4ha cena 1.5zl /m^2

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T21:27:10+01:00
1.Kozienice działka budowlana 7,5 a, cena 12 zł|m kwadratowy
7,5a = 750 m²
750m² x 12 zł = 9000 zł

2.Teren rolniczy:
16,5 ha ziemi klasy IV cena 0,50 zł za 1 m. kwadratowy.
16,5 ha = 165000 m²
165000 m² x 0,50 zł= 82,500 zł
23,5 ha ziemi klasy III cena 0,80 zł za 1 m. kwadratowy.
23,5 ha = 235000 m²
235000 m² x 0,80 zł = 188000 zł
12 ha łąk w cenie 1,50 zl. za 1 metr kwadratowy.
12 ha = 120000 m²
120000 m² x 1,50 zł = 180000 zł

3.Działka przemysłowa 28 a, cena 20 zł/m kwadratowy.
28 a = 2800 m²
2800 m² x 20 zł = 56000 zł

4.Las sosnowy 1,5 ha,cena 1 dolar USA za 1 m.Kwadratowy
1,5 ha = 15000m²
15000m² x 1 dolar = 15000 dolarów

5.Działka nad jeziorem powierzchnia 2000 m kwadratowych, cena 8 zł.m. kwadratowy.
2000 m² x 8 zł = 160000 zł

6.Stawy handlowe powierzchnia 4 ha, cena 1,5 zł/m kwadratowy.
4 ha = 40000 m²
40000m² x 1,5 zł = 60000zł

18 4 18
2010-01-31T21:35:26+01:00
1. 7,5 a = 750m 2 12*750 = 9000zł
2. -16,5ha = 165000m2 165000*0.50=82500zł
- 23,5ha = 235000m2 235000*0.80=18000zł
- 12ha=120000m2 120000*1,50=180000zł
3. 28a= 28000m2 28000*20=3760000zł
4. 1,5ha= 15000m2 15000*1=15000d
5. 2000*8= 16000
6. 4ha= 40000m2 40000*1,5=60000zł


12 3 12