Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T21:20:52+01:00
Agnieszka Osiecka nie napisała takiego wiersza. Spis wszystkich wierszy znajdziesz tutaj:
http://www.poema.art.pl/site/sub_216_agnieszka_osiecka.html
2010-01-31T21:26:47+01:00
Agnieszka Osiecka nie napisała wiersza o takim tytule.
2010-01-31T21:32:12+01:00
Http://skwirut.blog.onet.pl/SPIS-WIERSZY,2,ID320701954,n

http://milosc.info/wiersze/Agnieszka-Osiecka/