Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T19:32:52+02:00

posąg kultowy - posąg jakiegoś obrzędu

Kult ognia to jeden z najstarszych i najbardziej rozpowszechnionych kultów religijnych

robić coś starym obyczajem - robić coś tak jak robiono kiedyś, podtrzymywać obyczaj

tradycje narodowe - polskie tradycje, np. 12 potraw na wigilie

strój obrzędowy - strój zakładany do danego obrzędu
9 4 9
2009-10-05T19:37:08+02:00
kult ognia-wiara że ogień to bóstwo, istota nadprzyrodzona
8 2 8