4 zdania w formie pytającej, przeczącej, twierdzącej np.
Ja oglądam telewizję
Ja nie oglądam telewizję
Czy ja oglądam telewizję
i każde musi być z inną osobą a nie z jedną a więc do wyboru I, you, she, he, it, we, they

2

Odpowiedzi

2009-10-05T19:31:57+02:00
I watch TV
She isn't watch TV
Are You watch TV?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T19:33:28+02:00
I play football
I dont play football
Do I play football

he swiming
he doesnt swiming
does he swiming

they do tea kwon do
they dont do tea kwon do
do they tea kwon do

you have breakfast
you havnt breakfast
do you have breakfast
1 5 1