Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T21:36:26+01:00
Moje zwierzątko to pies.Ma na imię Roki.Jego rasa to buldog francuski.Ma brązowe oczka i spłaszczony ryjek.Ma kolor biszkoptowy.Jest bardzo śliczny,sympatyczny i śmieszny.Bardzo lubi się bawić z dziećmi.Najgorsze jest o że jest troszkę agresywny,ale da się z nim wytrzymać.
2 4 2
2010-01-31T21:37:43+01:00
Moje zwierzątko ma na imię...(imię)
Jest to.....(jakie zwierze)
Ma krótki ogonek i małe oczka (no i inne cechy wyglądu)
Bardzo je lubię bo...(dlaczego)

P.S Jak się domyślam to potrzebujesz opis swojego zwierzaka więc nie pisałam danych ;p
2010-01-31T21:38:57+01:00
Moim zwierzątkiem jest kotek jest bardzo śliczny ma małe niebieskie oczka , oraz brązową sierść . Jest średnich rozmiarów o małych nóżkach , często lubi skakać po drzewach , ale niestety z kłopotem z nich schodzi . Jego sierść jest długa jak moje włosy wabi się Rex mimo pozorów jego nazwy nie jest psem chodź mógłby nim zostać , gdyż często jest agresywny.