Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T19:43:36+02:00
Do powstania kwasu mlekowego dochodzi podczas ciężkiego treningu siłowego lub mocnego rozciągania mięśnia.
Objawy:
ból mięśni
niechęć do ćwiczeń
ogólne złe samopoczucie
możliiwe kontuzje
2009-10-05T21:10:31+02:00
Do powstania kwasu mlekowego dochodzi podczas ciężkiego treningu siłowego lub mocnego rozciągania mięśnia.
Objawy:
ból mięśni
niechęć do ćwiczeń
ogólne złe samopoczucie
możliiwe kontuzje
słaby organizm
bark siły w kościach
  • lolo
  • Rozwiązujący
2009-10-05T21:36:06+02:00
Powstawanie kwasu mlekowego w mięśniach jest związane z tym, ż e w trakcie innensywnego wysiłku dochodzi do spalania glukozy ( jako źrodła energii). Gdy mięśnie posiadają dużą ilość tlenu wszystko jest w porządku i glukoza zostaje przetworzona calkowicie. Kwas mlekowy jest produktem ubocznym tego mechanizmu. Skutkiek obecności kwasu mlekowego jest spadek odporności