Odpowiedzi

2010-01-31T22:14:00+01:00
3.Danse macabre - motyw tańca śmierci, prezentowany jako alegoria śmierci. Najczęściej jako zwłoki rozkładu prowadziła za sobą taneczny korowód osób reprezentujących różne warstwy społeczne od papieża po cesarza i chłopa. W świecie fełdalnego porządku i hierarchii tylko śmierć zrównywała wszystkich.

1. Polikarp była to osoba uczona, której mądrość jest często podkreślana w tekście.

1 3 1
2010-01-31T22:14:09+01:00
1.Polikarp był człowiekiem o głębokiej wierze, mocno ufającym Bogu i pokładającym w nim wszelkie nadzieje.

2.śmierć przychodzi po Polikarpa ponieważ Polikarp był złym człowiekiem.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T22:14:25+01:00
1. Średniowieczna postać prowadząca rozmowę w Kościele ze śmiercią, uczony duchowny.
2. Śmierć pragnie oznajmić Polikarpowi, że jest sprawiedliwa i pociąga za sobą przedstawicieli różnych stanów społecznych.
3. Człowiek, człowiekowi jest równy, bez względu na jego posiadanie.
Danse macabre - taniec śmierci, śmierć w tanecznym korowodzie pociąga za sobą przedstawicieli różnych stanów, komedia miesza sie z tragedią.


Liczę na naj :D.
2 5 2