Odpowiedzi

2010-01-31T22:09:27+01:00
1tyg. 12
2tyg. 15
3tyg 18
4tyg 21
5tyg 24
6tyg 27
12+15+18+21+24+27 = 117
po 6 tygodniach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T22:17:20+01:00
1 tydzień = 12 zadań
2 tydzień = 12 zadań + 3 = 15
3 tydzień = 15 zadań + 3 = 18
4 tydzień = 18 zadań + 3 = 21
5 tydzień = 21 zadań + 3 = 24
6 tydzień = 24 + 3 = 27
7 tydzień = 27 + 3 = 30
8 tydzień = 30 + 3 = 33
9 tydzień = 33 + 3 = 36
10 tydzień = 36 + 3 = 39
11 tydzień = 39 + 3 = 42
12 tydzień = 42 + 3 = 45
13 tydzień = 45 + 3 = 48
14 tydzień = 48 + 3 = 51
15 tydzień = 51+ 3 = 54
16 tydzień =54 + 3 = 57
17 tydzień = 57 + 3 = 60
18 tydzień = 60 + 3 = 63
19 tydzień =63 + 3 =66
20 tydzień =66 + 3 = 69
21 tydzień = 69 + 3 = 72
22 tydzień =72 + 3 = 75
23 tydzień = 75+ 3 = 78
24 tydzień = 78+ 3 =82
25 tydzień = 82+ 3 =85
26 tydzień =85 + 3 = 88
27 tydzień = 88+ 3 = 91
29 tydzień =91 + 3 = 94
30 tydzień = 94+ 3 =97
31 tydzień =97 + 3 = 100
32 tydzień = 100 + 3 = 103

Odp.W ciągu 32 tygodni liczba zadań przekroczy 100.

2 1 2